Test Blog

• Kiek Oet
    Op 19 maart vond het project “Kiek Oet” van de Gemeente Roerdalen plaats. Doel van dit project is bewustwording, weerbaarheid en veiligheid binnen de overheid, ondernemers, verenigingen en inwoners vergroten. Men kon het gesprek aan gaan met de boa’s van de MER-gemeenten, Politie Basisteam Echt , bureau drugszaken en Platform Veilig Ondernemen Limburg (PVO-L), in… Lees verder Kiek Oet
  • NL DOET
    Wil je meedoen? Klik op de oproep hieronder!
  • Een terugblik op 2023
    Met op de achtergrond de muziek van de Top2000, al jarenlang mijn favoriete programma tussen Kerst en Oudjaar, denk ik terug aan de politieke gebeurtenissen van 2023.Nothing compares to you hoor ik en dat geldt zeker ook voor 2023. Misschien is dat wel op elk jaar van toepassing, maar dit jaar voelt het toch anders.… Lees verder Een terugblik op 2023
  • Rechten voor de natuur
    PvdA-GroenLinks Roerdalen, wil dat evenals in de gemeente Eijsden-Margraten ook de Natuur in de gemeente Roerdalen een stem krijgt.Geïnspireerd door het boek “Rechten voor de Natuur” van Jessica den Outer en de aangenomen motie in de gemeenteraad van Eijsden-Margraten, denkt de partij dat ook in Roerdalen stappen kunnen worden gezet om verdere achteruitgang van de… Lees verder Rechten voor de natuur